Известие

Collapse
No announcement yet.

при 70градуса върви като самолет при90 започва да се мъчи.156 1.8 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Започвам да се убеждавам че имат проблем с компютрите тези коли,нещо в самоя софтуер което не управлява добре мотора,и една малка намеса подобрява нещата за малко докато компътъра не оплеска пак нещата!Неможе всяко чудо да е за 3 дни!Или пък ако е прецакано нещо наистина то поне да си личи че е така а не 2 дни да върви 2 дни не!Не е нормално,само от скапания софтуер е нещо!
    Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

    Comment


    • #32
      Няма нищо скапано в софтуера освен ако не е някй чип умрял на някой дето слага наред и незнае кво прави

      Колата/ите ви си имат проблеми и те трябва просто да се отстранят - разрешават се нещата с диагностика и оглед на някой важни компоненти
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Няма нищо скапано в софтуера освен ако не е някй чип умрял на някой дето слага наред и незнае кво прави

        Колата/ите ви си имат проблеми и те трябва просто да се отстранят - разрешават се нещата с диагностика и оглед на някой важни компоненти
        Ще се идва скоро до Софето нема начин !

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Няма нищо скапано в софтуера освен ако не е някй чип умрял на някой дето слага наред и незнае кво прави

          Колата/ите ви си имат проблеми и те трябва просто да се отстранят - разрешават се нещата с диагностика и оглед на някой важни компоненти
          Bobo,ще ме побъркаш с тия диагностики,съгласен съм с теб само че проблема не е от компа..със същата симптоматика е и мойта кола и в мойта тема ми пишеш за диагностика ама аз немога да храня цялата околия дето има лаптоп и си е свалил някаква верся на "autodata" и айде аз съм голем майстор.за себе си колеги съм решил,сменям наред,поне всичко ще ми е новичко по колата докато уцеля проблемния чарк.говоря за 1.6 16 Т.С..до тук дебитомер(тоя обяче го върнах),стъпков мотор,ТПС,датчик за температурата,кабели на свещи.и вече зацепването ми е на дневен ред.айде който намери лек за тая болест че го черпим

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от JACCOMO Покажи съобщение
            Започвам да се убеждавам че имат проблем с компютрите тези коли,нещо в самоя софтуер което не управлява добре мотора,и една малка намеса подобрява нещата за малко докато компътъра не оплеска пак нещата!Неможе всяко чудо да е за 3 дни!Или пък ако е прецакано нещо наистина то поне да си личи че е така а не 2 дни да върви 2 дни не!Не е нормално,само от скапания софтуер е нещо!
            Аз имам чувството че я по преебах с един баварец до прекъсвача и от там испуши сондата и зацапа сигорно свещите и от си еба мамата да го запуши се здраво са ще я отпушвам нема начин 4 ти цилиндър не работи .....
            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
            Ramstein - Benzin
            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
              Аз имам чувството че я по преебах с един баварец до прекъсвача и от там испуши сондата и зацапа сигорно свещите и от си еба мамата да го запуши се здраво са ще я отпушвам нема начин 4 ти цилиндър не работи .....
              Това дето го описваш няма как да стане нито могат да се зацапат свещи нито да се преебе сонда от няколко дръбки и прекъсвача сондите обикновенно изкарват много повече ако имаш много висок разход на масло сондата ще замине поне за 10-15 к км а може и повече да изкара а пък свещите имат опция и се самопочистват но и те не може да са се зацапали от това. Ако беше така от няколко прекъсвача да заминават свещи и сонда знаеш ли колко трябва да съм сменил до сега а и моя прекъсвач е на 8000 оборота макар че съм го стигал 4-3 пъти в движение щото са си мъки за маторЯ
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #37
                Нещо решение по въпроса

                Comment


                • #38
                  Ох мойта как хубаво бягаше на -10 Днеска на 20 градуса усетих разликата от температурата на въздуха Крайно време е да си изпера филтъра
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ох мойта как хубаво бягаше на -10 Днеска на 20 градуса усетих разликата от температурата на въздуха Крайно време е да си изпера филтъра
                    И моята е така колега..предишните дни дърпа яко , днес изпрах филтъра,почистих дросела и нищо ново.. +18 градуса и веднага се усети яко муд.

                    Comment


                    • #40
                      накрая ще й изкорубя сичко и ще и налея един мотор от жигула вътре и да не се занимавам с глупости
                      то направо е мъчение,сяка сутрин да палиш по няколко пъти за да заработи кошарата както трябва...иначе е немислимо тръгването...
                      Аlfa156 1.8TS 2000

                      Comment


                      • #41
                        Някой ще конкретизира ли проблема точно, за запалването при топло време то е ясно- става от вторият път и проблема е от софта, но другото не ми е ясно какво значи при 70* върви при 90* ....
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • #42
                          Стана въпрос за Ал.ауто смяна на ангренажен ремък,защото на мойта сам го смених и проблем няма.Тук става въпрос за някакви пети които застопоряват двете колела така ли.Другото което не ми се връзва е реглажа на колелото разпр.вал.
                          Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            Някой ще конкретизира ли проблема точно, за запалването при топло време то е ясно- става от вторият път и проблема е от софта, но другото не ми е ясно какво значи при 70* върви при 90* ....
                            Проблема не е в софта. софта си е много добре даже Колите ви имат проблеми. Моята пали от раз, и върви еднакво при 70 и 90 градуса. И аз съм имал вашите проблеми и със сигурност ви казвам, че не е от софтуера.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Проблема не е в софта. софта си е много добре даже Колите ви имат проблеми. Моята пали от раз, и върви еднакво при 70 и 90 градуса. И аз съм имал вашите проблеми и със сигурност ви казвам, че не е от софтуера.
                              Исках да кажа, че при топло време пак пали от ряз но понякога двигателя тресе и трябва да се изгаси и после пак да се запали, като е откачена ламбдата този проблем го няма. Иначе другият проблем и на мен ми е интересен защото и аз карам същата кола и бих искал да разбера повече.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • #45
                                Няма никакви проблеми с паленето сутрин и т.н .. пали си отраз !
                                Просто като се стопли времето , примерно днешния ден (задушно) се усеща разлика във вървежа , става някакси по мудна и бавно се развърта.. иначе всичко друго си е ок по колата !
                                Last edited by Djalev; d.m.y г., 20:30.

                                Comment

                                Working...
                                X